7. Reklamacje
7.1. Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży, przysługuje prawo do reklamacji.
7.2. W przypadku wystąpienia problemów z produktem należy skontaktować
się z Dostawcą telefonicznie lub drogą mailową. Kontakt do odpowiedniego
działu jest dostępny na stronie
http://skupsoftu.sellingo.pl/kontakt
7.3. Po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Dostawcę Klient
otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania
reklamacyjnego.
7.4. Reklamowany towar należy dostarczyć pod adres Sklep SkupSoftu.pl, ul. Marszałkowska 138, 00-004 Warszawa.
7.5. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę
reklamacyjną ze szczególnym uwzględnieniem dokumentu zakupu. Sprawny
przebieg procedury reklamacyjnej, a w szczególności odbiór przesyłki
reklamacyjnej przez Sprzedawcę jest uzależniony od prawidłowego jej
zaadresowania.
7.6. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje informację z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
7.7. Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie
w jakiej towar ten został dostarczony do Dostawcy lub w sposób
wcześniej uzgodniony z Dostawcą.
7.8. Reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia
Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli towar nie zostanie
odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru
sprzętu w terminie 15 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym
upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do naliczania
opłat z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5%
aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście
siedziby Dostawcy naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.
7.9. Niektóre produkty oferowane przez Dostawcę posiadają gwarancję
producenta, importera lub sprzedawcy. Każdorazowo warunki realizacji
gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
Powyższe postanowienie nie wyłączają, ani nie ograniczają, ani nie
zawieszają uprawnień Konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja
2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
7.10. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na
podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność
sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w
szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także
za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
7.11. Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych, pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient będący
konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za
pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.